ΤΕΝΤΟΠΑΝΑ

2022-05-23 22:09

     Να τεντώνουμε τα τεντόπανα, έλεγε ο Teddy, να τα έχουμε πάντα τεντωμένα, τέντα! Ο Teddy ήταν ειδικός στις τέντες και στο τέντωμα τους.

Ήταν ένας τύπος γεμάτος ένταση και δημιουργούσε εντάσεις όπου  πήγαινε. Πάντως ο κόσμος εκτιμούσε τον τεντά, τον Teddy, και ας ήταν στα νιάτα του τεντιμπόης και νταής. Μόνο η Τέντυ, η φιλενάδα του, δεν τον εκτιμούσε και του τσίτωνε, τέντα τα νεύρα.

Ο Teddy ήταν νευρικός, σχεδόν νευρασθενικός όταν τον γνωρίσαμε. Τον είχαμε καλέσει για να τεντώσει τη τέντα μας, περνούσε μια κρίση η σχέση μας, η τέντα του μπροστινού μπαλκονιού μας είχε λασκάρει, αλλα και αυτή του πίσω, δεν πήγαινε πίσω. Εγώ, ήθελα να κάθομαι μόνος μου στο πίσω μπαλκόνι με τον Τεντ, το σκύλο μας, ενώ η Τέτα, η φίλη μου στο μπροστινό, με τη γάτα της, τη Τέρη. 

Τότε ήταν που ήρθε ο Teddy για τις τέντες και έτσι μπούκαρε στη ζωή μας. Καλό ήταν αυτό, γιατί η κατάσταση ήταν τεταμένη με την Τέτα, τα νεύρα μας πολύ τεντωμένα, το σπίτι μύριζε μπαρούτι και ένταση. Ο Teddy με το που ήρθε, και άρχισε να τεντώνει τις τέντες μας, ήταν τόσο τσιτωμένος που αμέσως ξεχάσαμε, εγώ και η Τέτα, τη ένταση μεταξύ μας και ασχοληθήκαμε με τον Teddy, που εγώ ήξερα από τότε που ήταν τεντιμπόης.  Εγώ, τότε, δεν ήξερα από εντάσεις και τα λοιπά, αυτά τα απόκτησα από όταν γνώρισα την Τέτα και αρχίσαμε να συγκατοικούμε, αυτή έφερε την γάτα της, την Τέρη, ενώ εγώ είχα το σκύλο μου, τον Τεντ.

Λάθος! Ο Τεντ με τη γάτα, τα πήγαιναν σαν τη γάτα με το σκύλο, δηλαδή καθόλου. Χάλια, όλο εντάσεις. Και  εγώ με τη φίλη μου, τη Τέτα, ακόμα πιο πολύ.

Ευθύς, με το που είδε η Τέτα τον Teddy, τον τεντά, τον ερωτεύτηκε με τόση ένταση που ξέχασε εμένα και τις εντάσεις μας, αλλά και τη γάτα της τη Τέρη.

Έφυγε, σχεδόν κλέφτηκε με τον Teddy και μου έμεινε η γάτα, φυσικά έχω και τον σκύλο μου, τον Tεντ. Χαμός με αυτά το δυό, αλλα όχι τόσο χάλια όπως πριν, γιατί η ένταση έπεσε, σχεδόν εξαφανίστηκε... Και οι τέντες στα μπαλκόνια, είναι τέντα, τεντωμένες και όλα ταχτοποιήθηκαν, χωρίς να το καταλάβω. 

4/2/2022

Κ.Β.