ΚΡΙΤΕΣ

2022-08-20 12:33

Κριτές

Προχώρησε το 2022 ήδη 19 μέρες. Όλα πάνε καλά μου λένε όλοι. Το πρόσωπο μου φαίνεται καλύτερα κάθε μέρα που περνά, βελτίωση της κινητικότητας του προσωπικού νεύρου μετά την παράλυση, (πάρεση τύπου BELL είπαν), ναι, η θεραπεία δουλεύει και αυτό φαίνεται κλπ. Αλλα και γενικώς φαίνομαι καλά, μου λένε, και οφείλω να ειμαι καλά, γιατί αλλιώς θα είμαι αχάριστος, αχαρακτήριστος και ακατανόητα παράλογος αφού ειμαι σε λιγότερο δεινή θέση πίεσης και ανασφάλειας από τους περισσότερους. Και βέβαια αυτοί και όλοι οι άλλοι, γενικώς οι υπόλοιποι, πλην εμού, τους το αναγνωρίζω, έχουν δίκιο και το παραδέχομαι ασμένως και χωρίς πολλές τσιριμόνιες. Γιατί εφόσον έχω θυροκολλήσει επί των πυλών της Θήβας, την Ίνδικτο που δηλώνει ότι ο καλύτερος Κριτής του Καθένα είναι οι Άλλοι, εν αντιθέσει με τον Καθένα που πάντα είναι ο χειρότερος Κριτής του Εαυτού του, δεν μπορώ να φέρω καμία αντίρρηση αλλιώς θα κατέρριπτα την Ίνδικτο μου.

19/1/2022

Κ.Β.

from the wellcomecollection.org

 
BELL, Sir Charles (1774-1842) Sir C. Bell, the anatomy and philosophy of expression as connected with the fine arts. London: John Murray, 1844. Page 160 - demoniacs.

 

 

BELL, Sir Charles (1774-1842) Sir C. Bell, the anatomy and philosophy of expression as connected with the fine arts. London: John Murray, 1844. Page 160 - demoniacs.