ΚΛΟΟΥΝ ΣΤΗ ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΙΟΥ

2013-05-28 00:35

2013-05-28 21:05

the_clown_boll250

Διάβαζα τις εξομολογήσεις ενός κλόουν του Χ.ΜΠΕΛ το άρχισα στη παραλία του Χορευτού και το τέλειωσα εδώ στα Εξάρχεια, στην οδό Καλλιδρομίου. Όταν το τέλειωσα , ασυναίσθητα το έφερα στα χείλη μου και το φίλησα. Μου άφησε μια τόσο ευχάριστα μελαγχολική και πικρή γεύση της απελπισίας, έτσι που σίγουρα δεν θα το ξαναδιαβάσω!

Ουτως η άλλως δεν νομίζω να έχω ξαναδιαβάσει ποτέ κανένα βιβλίο του, μονο ποιήματα.

Αχ, και να `μουν τόσο θαρραλέος και αθυρόστομος , όσο ο κλοουν του Μπελ!

Τώρα που δεν έχω κανένα δίπλα μου εκτός από το ροκ-εφ-εμ και τη μπύρα μου, νιώθω ελεύθερος να γίνω ανεμπόδιστα χάλια μέσα σε ποτάμια μπύρας. Έτσι που θα πνίξω τη στενή γειτονιά όπου βρίσκομαι και κανένας/μια δεν θα πάρει είδηση το γεγονός! Ευτυχώς!

7/8/1990  ΑΠΟ ΤΗ «Β…» του sonn

 

Περιγραφη>>>perizitito.gr/

Ο Χανς Σνηρ, γόνος πλούσιας και ισχυρής οικογενείας, εγκαταλείπει το πατρικό του σπίτι, αηδιασμένος από την ψευτιά και την υποκρισία των δικών του και των "ισχυρών" που τους περιστοιχίζουν, και διαλέγει το μόνο επάγγελμα που τον αντιπροσωπεύει: γίνεται κλόουν, δίνει παραστάσεις από πόλη σε πόλη, κι έχει μαζί του τη Μαρί, την πρώτη και μοναδική του αγάπη. Έπειτα από έξι χρόνια δύσκολης συμβίωσης, η Μαρί τον εγκαταλείπει για να παντρευτεί έναν σπουδαίο παράγοντα του γερμανικού καθολικισμού, κι ο Χανς, που δεν καταφέρνει να την ξεπεράσει, κατρακυλάει σταθερά. Ζητιάνος πια, θα καταλήξει στα σκαλιά του σιδηροδρομικού σταθμού της Βόννης, περιμένοντας τη Μαρί να επιστρέψει από το γαμήλιο ταξίδι της.